Biobiobio.

Nu är det vardagslyx på hög nivå! Nu har jag varit på bio två dagar i rad. Igår för att se Bounty hunter - sjukt vad jag skrattade! Tyckte verkligen om den filmen! Idag blev skrattet utbytt mot gråt och tårar - The last song. Oj oj vad jag grät! Fick ta upp näsduken ett tag där. Men också helt klart sevärd!

Idag har det varit fullt upp i övrig med uppsatsarbete - två intervjuer och lite skrivning. Imorgon blir det ytterligare en intervju kl 8.15 (det är tidiga mornar nu). Sedan frukost med dom bästa tjejerna för att sedan transkribera 3 intervjuer. Sedan --> dags att ta Rickards bil (som jag haft här i 1½ vecka) och köra hem den till Rickard! Mys med långhelg! :) Och antaligen blir det ett stopp i Borran för en kaffe med fina Ems. Inte illa för en torsdag må jag säga!

Nä ni. nu måste jag packa lite!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0