Bortförklaringar och prioriteringar!

Ser att klockan redan är kvart över elva och det är hög tid för mig att gå och lägga mig.. särskilt om jag ska orka upp och gå en promenad imorgon bitti innan skolan. Har haft höga ambitioner om att klara av det, både igår och imorse.. Likväl slutade det med att jag stallde om klockan och somnade om. Illa! Ingen karaktär! För ett år sedan var jag ute och gick morgonpromenader varenda dag! Utan problem hasade jag mig ur sängen vid halv sju-tiden och gav mig ut! Men inte nu.. Nu känns det såå motigt! Vet att jag bara måste få ändan ur och göra det till rutin! Men orka ta första steget!

Nåväl, nu sluttjatat om mina uteblivna morgonpromenader. Men om jag någonsin ska kunna gå ur sängen innan jag måste så är det hög tid att gå och lägga mig nu. Det känns sådär när jag vet att dubbelavsnitt av Scrubs börjar nu.. Scrubs eller morgonpromenad? Hmm. . allt här i livet handlar om prioriteringar!

Kommer sova sött efter en mysmiddag i goda vänners sällskap!

Natti natti
!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet inte om du är en såndär vårtrött stackare ;) Men annars har du ju bara ljusa stunder framför dig, det är ju motivationsfaktor om något .) Lycka till med promenaderna.

2010-04-09 @ 12:27:50
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0