Final countdown

Håhåjaja. Var visst nästan en vecka sedan jag var här sist! Ber om ursäkt för det, men har såklart haft fullt upp! Kommer visst alltid med samma ursäkt..! Men .. har spenderat påskhelgen hemma i finspång. Myst massa med Rickard - kan inte vänta tills vi blir sambos igen! Har också umgåtts med vänner och familj, gått ett flertal promenader (några så snabbt att jag sträckte ljumsken) och tagit det allmän lugnt.. Mycket sömn och soffslappandet har det också blivit! Och lite fest såklart ! Bilder kommer så småningom... Sedan jag slarvade bort vår nyinköpta kamera får jag inte längre ta hand om den när vi inte ses.. av någon anledning.

Annars jobbas det för fullt med uppsatsen nu! Vi har våra moments när det går riktigt bra, varvat med en del svackor och mycket bloggläsande istället. men det känns ändå som att det går framåt, så det är bra!

Idag har jag varit på mitt första spinningpass sedan operationen. Jag hade glömt hur sjukt, fruktansvärt jobbigt det är! Jag kunde knappt gå därifrån när jag var klar. Men samtidigt är det väldigt kul också!

Nä ni.. måste ta mig till affären och även hinna plugga lite till !
Så vi hörs imorgon (eller någon annan dag..!)




Bju´r på en Malinpose!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0