Min mamma!

God morgon!

Äntligen! Imorse fick jag ändan ur och tog mig ut på en promenad! Och det var hur skönt som helst! Nu ska jag försöka hålla vanan inne! Imorgon ska jag upp igen! jag SKA!

Dåligt bloggande i helgen, jag vet! men det beror på att jag haft min kära mamma och väninna Karin här! Vi har hunnit med att gå på stan en hel del, fika i solen, äta äta äta - både lunch och restaurang Meze mm..! Det har varit en skön och mycket trevlig helg! Igår efter de åkt satt jag hela dagen i solen, vilket resulterat i ett litet rödlätt ansikte! Passade på att äta två glassar igår istället för lunch dessutom. Mycket bra inför beach 10 :)

Nu är det snart dags för uppsatsande med natalie, hela dagen lång!

Vi hörs kanske ikväll! Eller någon annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0