När blir saker och ting en vana?

God morgon!

Tog mig upp imorse igen på en promenad! Dock ringde inte min klocka! Hade stallt den på 06.00 (skulle tvätta också) men vaknade med ett ryck och kände att klockan måste vara mer. Då var den 06.30, så det var bara att slänga sig hur sängen och ge sig ut.. Hur många gånger måste man göra något för att det ska bli en vana? Nu har jag gått promenad tre dagar i rad, hur många gånger till behöver jag gå för att jag inte ens ska tänka på det när jag går upp, utan det går på ren rutin= Vi får väl se.. jag får räkna helt enkelt!

Ytterligare en dag med uppsatsskrivning! Dessutom är det personalvetardagen idag. så är några intressanta föreläsningar och ikväll fest för alla personalvetare! Imorgon åker jag hem till Finspång för att på fredag bege mig mot Stockholm tillsammans med Rickard! Dags att fira 10-årsdagen lite ordentligt! Har inget mer inbokat än restaurang på lördagen och hotell! Hilton vid slussen blir det! Ska det va så ska det! Hur ofta firar man 10 år liksom? :)

Nä nu måste jag fixa lite här!
Ha en ljuvlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt härligt! Beger mig mot Fimpen imorgon oxå=)

2010-04-14 @ 10:57:17
Postat av: Anna

Ha det så mysigt i helgen nu :)

2010-04-17 @ 17:20:43
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0