Okej då. beach 10.

Effektiv dag idag! Starta med en prommis för att sedan fara vidare för ett uppsatsmöte och intervju. Efter detta blev det transkribering av intervjun och sedan tog effektiviteten slut! Kollade bloggar och sånt i sisådär 2 timmar. Sen hemåt för att lägga mig i soffan en stund. Hade planer på att gå till gymmet.. avstyrde dock dessa när jag insåg att jag faktiskt löptränat 2 dagar i rad.. så blidde en prom till! Men man märker att det är beach 10 coming up ute i spåren! Gud vad det springs och gås och flåsas! och uppenbarligen är jag inte bättre själv trots inlägget igår! :) men jag gör det ju inte för beachen då va :) Ska ju även spendera hela sommaren inomhus - så no pressure! men är faktiskt sugen på att få en bra kondition, ditt sätt Anna verkar ju toppen.. Själv siktar jag främst på vårruset á 5 km! Men milen skulle inte vara dumt att ta någon gång!

usch. mycket träningssnack blev det visst. nog om detta. Har för övrig lagat en god räkgryta idag! Håller på att äta ur frysen innan flytten. Yes, om 1 månad ska jag vara ute ur lägenheten här! Så min sista månadshyra denna månad - inte illa! :) snartsnart. Tydligen ska vi på husvisning i helgen. Vår andra .. "man kan alltid titta" säger min kära man.

Nu ska jag faktiskt gå och sova. har fått sjukt bra sovrutin! 22.30 intar jag horisontellt läge för att sedan kliva upp runt 6.30, pigg och utvilad! inte dumt inte! sömn är viktigt!



Kram & godnatt!


Solbränna är också viktigt...
GE MIG!


Kommentarer
Postat av: Anna

ojoj, vart ska ni på husvisning? :)

2010-04-28 @ 22:38:01
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0