Back to reality.

Jahopp. Då var man åter på svensk mark sedan i söndags kväll. Och tydligen är det redan onsdag idag. Herre min vad dagarna går.. och ångesten kryper sig på. Vi skjuter den åt sidan för ett tag..

har i alla fall haft en underbar vecka på Rhodos! Varit stört varmt, både i luft och vatten! Har solat - badat - vilat - umgåtts - balkonghäng - matmatmat mm.. Ätit så dålig mat under den här veckan! Men nu är det nya tag, här hemma görs det linsgrytor till  höger och vänster (och till Rickards stora förtjusning...) Börjar känna mig lite småkrasslig - halsont, lite tjock sådär och huvudvärk. Hoppas inget bryter ut, måste börja träna igen!

Annars-- ångesten rör såklart detta med jobb. Men jobbar ju lite hos Rick och dom på kontoret, just nu med arbetsmiljön. Känns skönt i alla fall - men jag ägnar mycket tid till jobbsök, samtal mm.. Men ska hålla humöret uppe! Klart jag ska få ett jobb! (någon gång..)

Nää. Bilder från resan kommer så småningom!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Såg riktigt nice ut på Rhodos! och KLART du får ett jobb... Håll ut :)

2010-08-30 @ 17:08:09
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0