Kära nån.

Ojoj. Veckorna går visst lite för fort! Vet inte riktigt vad gör jag med min tid? Har nu endast 4 jobbpass kvar innan jag slutar - då är 8, veckor över. Shit vad fort det går! Dock har jag en vecka på Rhodos att se fram emot tillsammans med Rickard, Anna, Johan, Linda & Andreas! Yeahyeah! Reunion från Zakyntos 2005! :) Känner verkligen att jag behöver lite ledighet nu!

Annars? Inte mycket.. jobbar mestadels. Håller igång med löpningen.. Körde body pump i tisdags för att få lite styrka också.. det var sjukt länge sedan jag körde styrkepass.. så igår kunde jag knappt gå på grund av all träningsvärk.. Fy tusan alltså! måste börja köra detta lite mer regelbundet tror jag!

Ska snart bege mig till jobbet, 8-18 idag.. Inte kul tid! Menmen.. Bara att gilla läget så länge jag har ett jobb!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: cammi

yes du uppdaterade din blogg (: sjukt att man kan bli trött på att jobba i 8 veckor.. tänk sen! då jobbar man typ 45 veckor... haha! but im feeling you! puss saknar dig

2010-08-06 @ 00:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0