Städa är också jobb.

Nyss kommit in efter en promenad med Emma. Skönt att komma upp tidigt, trots att jag somnade sent igår. Anledningen till detta är att Rickard och jag tittade på filmen Paranormal activity i söndags och då han jobbade natt så skulle jag sova själv. Det gick alltså sådär - försökte hålla mig vaken in i det längsta. När jag väl lyckades somna så vaknade jag av att jag tyckte mig höra konstiga ljud och se skuggor från övernaturliga väsen.. Usch! Jag överlevde natten i alla fall och ser fram emot att ha en man bredvid mig i sängen i natt som kan skydda mig från otäcka saker!

Annars har jag påbörjat tvättning här hemma. Ska även städa och fixa käk. Jobbar på att vara bästa sambon ever. Tror minsann jag ska åka och handla blommor tills karln kommer hem! Förhoppningsvis vill han aldrig mer åka i från mig så jag får sova själv! :)

Ska gå ner med ytterligare tvätt och sedan bege mig till affären.

 Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0