Ljuvliga onsdag

Precis kommit hem från en heldag i skolan! Trevlig att få se klassen för omväxlings skull! Få föreläsningar - mycket grupparbete och självständigt plugg.

Sa snart pallra mig iväg till gymmet för en spinningtur á la 45 minuter! Ett kort pass, men än dock det jobbigaste jag varit på! Anna hade en teori om att när man vet att passet är "kort" så kör man hårt hela tiden och ger 100 % under den tiden och man vet att man klarar det. Det blir ingen "slöcykling". Jag håller med Anna. Nu är den 100 % som gäller mellan 16.30 och 16.45.

Annars ? Helgen närmare sig och med detta väntar operation + en massa trevligheter dessförinnan!
Något nervös. Ska kräva typ valium (?) innan så nerverna är lugna och fina.

Nu måste jag kila! vi hörs!


Kommentarer
Postat av: camilla

snabb cykling mellan 16.30 - 16.45. låter som en kvart i mina öron (:

2010-02-10 @ 16:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0