Snökaos?

Ligger nerkurad i soffan under filt och planerar att öppna ledarskapsboken..! Är sjukt mycket snö ute och mer kommer! Tog mig knappt hem från stan förut! Ni vet.. så fort det kommer snö i en större stad så blir det kaos!! Plogarna bara svischar förbi i 80 km/timmen och tar noll hänsyn till något eller några andra, allt för att hinna fånga upp varje snöflinga! Dessutom tar man varje chans man får att försöka ploga, typ klockan 4 inatt när jag vaknade av ett sjujälkla svischande och brummande utanför! Och detta var bara på en gräsplätt utanför huset som inte används till något. Inte nog med detta så står dessutom kollektivtrafiken stilla eller har kraftiga förseningar..! Summa sumarum: Ibland är det bättre att bo på vischan! :) Till allas försvar (plogbilar å dom) så kommer det faktiskt sjukt mycket snö just nu. Men ändå.

Idag har jag hunnit med att genomföra en intervju, pluggat, powerwalkat och körat. Det får jag ändå känna mig nöjd med. Nu ska jag läsa lite ledarskap.

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0