When I call for you!

God kväll!
Ledsen för dålig uppdatering! Har haft mycket att göra.. grupparbete, grupparbete, möten, grupparbeten! Där emellan ska jag ta mig till dessa möten och det har tagit lite längre tid än vanligt på grund av ett eftersläpande knä. Dock tränar jag ju inte för tillfället, vilket gör att jag skulle tippa på att jag går plus minus noll vad gäller tiden.

Annars repar sig knät för var dag! Idag är det 2 veckor sedan jag tränade senast.. och om jag får bestämma ska jag snart på´t igen! Någon måtta får det vara. Kommer bli en riktig tjockis till sommaren annars! Dessutom behöver jag motionen för att må bra psykiskt & fysiskt..! Blir piggare, sover bättre, gladare.. ni vet , de små under som vanlig motion utför!
I helgen blir det dock inget sådant, jag kommer känna alla de saker bara av att spendera tid i fimpen med mina nära och kära! Ja, så fort jag kommer hem så sover jag som en nyfödd bebis, dvs sisådär 12 timmar/dygn. Är det mycket eller lite för lite? Nåja, det är väl inte väsentligt i det här sammanhanget.

Nu ska jag sova. Imorgon blir det tidig uppgång sedan --> Fimpen! :)
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0