Addicted to SATC.

Sorry för dålig uppdatering! Har haft fullt upp med tentaskrivande och annat! Spenderade ju helgen i Oslo tillsammans med Rickard och hans familj! Eller min andra familj kanske man ska säga!? :)

I lördags var vi och tittade på Riverdance. Ett ord; magiskt. Det var ärligt det häftigaste jag sett! Det ska till mycket innan jag blir lika imponerad av något igen! Skulle i så fall vara ytterligare en show!

Tentan skickades in förut idag, skönt att vara av med den. Imorgon börjar ny kurs; Förändringsarbete och ledarskap. Låter spännande! Sen gott folk, när denna kurs är avklarad återstår en enda, nämligen kanditatuppsats/exjobb! SHIT! Om mindre än 5 månader är jag färdig personalvetare! Känns helt overkligt! Har jag redan klarat av 3 år vid Göteborgs universitet? Har det gått 3 år sedan jag flyttade från min fina Rickard för att börja ett eget liv alldeles själv här i Göteborg? Har jag (som hatar att vara ensam) bott själv i snart 3 år? Har jag redan somnat själv nästan varje kväll i 3 år? Har jag klarat av 3 års distansförhållande och kommer starkare ur detta än något? Oh my vad jag är duktig!




I skrivande stund har jag även klarat mig utan min älskade farfar i 43 dagar.. Det är det konstigaste av allt.


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad jag log när jag läste detta inlägget :) du är verkligen duktig!

2010-01-19 @ 02:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0