Alla hjärtans goes alla skär-i-mitt-knä-medan-jag-är-vaken

God morgon! Eller kanske inte morgon längre! I alla fall hade jag sjukt svårt att komma ur sängen imorse. Fattar inte vad det är med mig?! Nåväl.. Snöstorm utanför fönstret..känner inte för att ge mig ut i detta väder! Dock måste jag så småningom då jag har ett par saker att fixa. Annars är det plugg, dvs läsning av ledarskapsboken, som står på dagens agenda. Därefter vankas dubbelpass med Annis, spinning och flowin. Sedan beger jag mig mot Cam för att avnjuta en (förhoppningsvis) god lasange och agera sovsällskap! Inte mig emot då jag själv ogillar att sova ensam! :)

Annars - operationstiden trillande in i postfacket igår. Japp, söndagen den 14:e februari, alla hjärtans dag. Denna alla hjärtans dag-helg som jag skulle fira hemma med min käresta. Bara att avboka de planerna och göra plats för operation. Som jag dessutom kommer vara vaken under. Underbart.

Nu - plugg!


Kommentarer
Postat av: Camilla

du är för gullig sötnos! ses senare. ska snart försöka bege mig ut och handla men det tar emot! kommer snöa bort! puss!

2010-01-27 @ 14:06:37
Postat av: anna

Uffa, glädjesbesked nummer 1. Det kommer gå bra ska du se! :) jag hoppas åtminstoe du får ett sånt där skynke så du slipper se det?

2010-01-27 @ 18:43:57
URL: http://goescrispy.blogg.se/
Postat av: Petra

Men stackars dig babe! Rickard får komma till dej och ni kan fira dagen innan förstås:)

2010-01-28 @ 09:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0