Change of plans.

Ja.. det blidde inte riktigt som jag tänkt mig igår! Strax efter jag skrivit morgondagens inlägg kom första illamående-attacken.. Ja.. med andra ord däckade jag i en realtivt kortvarig magsjuka (eller vad det nu var) och gav med sig redan på eftermiddagen.. när klockan närmade sig 18-tiden hade min kroppstemperatur stigit till 39 grader. What!? Sov i princip 20 timmar av gårdagens 24. När jag vaknade imorse hade feber sjunkit en halv grad, 38.5! Detta innebar att jag missade dagens redovisning.. dessutom fick vi ut hemtentan imorse, vilken jag knappt ägnat ett öga åt.. Hmm. Borde känna mig stressad, men av någon anledning är jag det inte. Kan ju inte göra något åt situationen nu ändå. Det positiva ikväll är att jag börjar må bättre. Vet inte om det beror på att jag knaprat tabletter eller om det faktiskt är så att denna skit lämnar min kropp. Jag hoppas på det senare.

Har nyss tagit en dusch. Var välbehövligt efter att haft samma kläder på mig sedan igår morse.. har svettats, frusit, svettats igen i dom.. nu känner jag mig nästan som en ny människa igen.

Håll tummarna nu för att jag är frisk som en nötkärna när jag vaknar imorgon! Måste ju skriva den där jäkla tentan någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0