Kallt och snöigt Göteborg

Hej på er!

Nu är jag (förhoppningsvis) tillbaka efter den otroligt långa bloggtorka! Jag är på plats i min lilla studentlya i Göteborg! Här är det minusgrader och snö! Yeay! Dock inte alls lika mycket snö som det kära Östegötland jag nyss lämnat. I och med lämnande av min hemort har jag också fått lämna Rickard och det älskade, underskattade sambolivet! Shit, snart är det min tur ! 5 månader, sen .. sen..!!

Julen är över för denna gång. Jag som är ett sjukt julfreak har av naturliga skäl inte njutit och varit lika hysterisk denna jul som jag annars brukar. Men den blev ändå fin, så fin som den nu kan vara när en älskad person fattas. Här i min lilla etta är det fortfarande jul.. måste orka städa undan, men får väl bli ett senare problem!

Nu ska jag fortsätta rapportläsandet innan dagens gruppmöte! Inte klokt vad mycket jag fått gjort idag fast klockan bara är 11! Hunnit frakta mig först med buss från Finspång till Norrköping, tåg från Norrkan till Katrineholm och sedan tåg till Göteborg därifrån! hunnit fixa käk, läst rapport och sett ett avsnitt SATC! Boxen från bror min är en mycket uppskattad julklapp!

Plugga var det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0