Morgontrött - jag?

Åh, förstår inte vad det är för fel på mig!? Jag som brukar vara morgonpigg och får ångest om jag sover längre än till klockan 9, tar mig inte ur sängen förrän tidigast 10 nu för tiden! Fattar ingenting.. är så trött på morgonen, får knappt upp ögonen.. ska gå å lägga mig tidigt ikväll så kanske jag kommer upp innan 9 imorgon! Irriterande är det iaf.. den bästa tiden är ju på morgonen!

Annars? Middagsmys hos Linda igår! Inte dumt alls! Världens godaste Lax och spenatpaj gjordes och åts! Det är annat det mot Linsgrytan som finns i min kyl..! Dock måste jag säga att jag blev glatt överraskad när jag gjorde den.. har inte kunnat äta linser sedan en misslyckad gryta för sisådär 1½ år sen.. men denna blev god! Linser är det nya! Nyttigt - billigt - gott! Bra på alla sätt och vis.

Nu ska jag ut på promenad med Sara och Anna. Sedan blir det plugg och städning och ikväll gymmet. Vi hörs senare!




Saknar min Rickis! 5 månader kvar på distans.. snartsnartsnart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0