Rubriktorka.

God morgon!

Sitter här med mitt morgonkaffe och tittar på nyhetsmorgon! Mornar kan vara det bästa!? Ska om en stund iväg till skolan för ett möte med min grupp inför morgondagens seminarie. Tydligen har vi fått den underbara tiden kl 8.15 imorgon! Men det är bra, annars är risken att jag sover för länge, skönt att komma upp!

Annars idag ska jag iväg till Östra för att göra en intervju med Kardilogiverksamheten.. Sedan är det helt öppet! Måste nog ha en träningsfri dag idag efter två pass två dagar i rad. Känner en begynnande träningsvärk efter krafttagspasset igår!

Åh,snart helg! Vad skönt! Imorgon ska jag på after work med min kära Maria! Var jättelänge sen vi sågs! På lördag ska vi till Borran och fira Ems som blir old lady, närmare bestämt 24! Shit, snart är det min tur!

Ha en skön torsdag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

fin design du har fixat (: glöm inte att lägga ut receptet på dom mumsiga biffarna! pussokram ha det så kul i borås! pusss

2010-01-21 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0