Seminarie, snor & fimpen

God morgon!

Var segt att gå upp imorse som vanligt.. särskilt när hela huvudet är tjock av snor, näsan igentäppt och höger halsmandel större än en avokadokärna. Japp.. verkar inte bättre än att jag är på väg att bli sjuk (om jag inte redan är det!).. Har INTE tid och ork till detta!! Ska ju iväg till skolan för att ha seminarie nu på morgonen.. Och känner inte för att göra den 2 sidor långa kompletteringsuppgift man får göra om man missar.. Ska ju också bege mig mot kallare breddgrader i em --> Finspång.. Sucksucksuck. Nåväl. bara att gilla läget antar jag.

Förvarnar om att det säkerligen inte blir så mycket skrivande här under helgen! Ni vet :)

Ha en toppenhelg ! Själv ska jag trotsa denna förkyldning som intagit min kropp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0