Tentatentatentatentatenta

Usch. Motivationen är för tillfället som bortblåst! Har 5 av mina 6 sidor.. dock är allt en salig röra och är nog en hel del som måste bort och en hel del nytt som måste läggas till. Men jag har i alla fall text. Alltid något. A, just det, jag skriver hemtenta om jag inte nämnt det. Det är inte så tråkigt, men inte heller det roligaste jag gjort. Ska snart ta en paus (eller har redan gjort) och gå en snabb promenad med Sara. Måste kanske även försöka ta mig till gymmet ikväll.. tur dom har öppet till 23. Imorgon är det fortsatt tentaskrivande under dagen, innan det är dags för mig att bege mig mot Oslo! Härligt!

Dags att bege mig..Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: anna

Go, Go, Go! och välkommen hit snart! .o)

2010-01-15 @ 12:16:35
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0