Tidigt seminarium.

God morgon!
Klockan är bara cirkus 7 men jag är så gott som klar. Dagens seminarium börjar 8.15 och slutar 10.00. Sedan ska jag ta en runda på stan, hem och tvätta, eventuellt träna och sedan after work med Maria. Inte mycket skola eller plugg med andra ord. Får bli nästa vecka, nu är det helg! :)

Börjar få en vagel i ögat.. eller snarare på ögonlocket. Sjukt irriterande är det plus att jag ser helt röd och svullen ut. Tur att jag klippte lugg häromdagen, den skymmer litegrann iaf!

Har sovit väldigt lite och dåligt inatt..Vaknade av att hisslarmet ringde vid cirkus 00.15, fick springa ut och hittade två tjejer som satt fast i hissen. Ett samtal, en väntan, massa tackande och kramande senare, kunde jag tillslut gå och lägga mig igen. Men har väl blivit ca 5 timmars sömn max.

Nåväl. Sjukt ointressant inlägg. Skulle egentligen bara titta in och säga hej! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0