Tuff vecka!

God morgon!
Sitter och äter fil och flingor samtidigt som jag försöker plugga, titta på TV, sköta mailkonversationer och läsa bloggar. Undrar hur effektivt det är? Har en djävulsk träningsvärk i rumpa och rygg sedan gårdagens afropass. Skönt, då vet man att det gav något iaf !

Ska försöka plugga några timmar nu innan jag ska iväg till Östra för en intervju och sedan ha grupparbete. Morgondagens redovisning ska förberedas.. Imorgon får vi även ut kursens avslutande hemtenta som sedan ska lämnas in på fredag. Jag vet med andra ord vad jag gör denna vecka.. Men! Sedan väntar roligheter i form av Oslo, Riverdance, Rickard & familj! Så nu är det bara att köra på!

Ha en skön måndag!



By the way.. måste klippa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0