Watcha Say.

Hoppas ni mår bra där ute i stugorna!? Själv befinner jag mig (som oftast) i soffan, framför TV:n och med en kopp kaffe i näven! Inte att underskatta! Annars idag har jag hunnit med grupparbete, tvättning, städning och en promenad. Fruktansvärd träningsvärk sedan gårdagens träning! Misstänker att det är flowin som ligger bakom den mesta av träningen.. men spinningen gjorde väl sitt till också. Instruktören tyckte jag cyklade väldigt fint, dock "vickade jag lite mycket på häcken", som hon så uttryckte det. Måste jag jobba på. Jag som inte trodde att jag hade någon häck att vicka på känner mig ändå nöjd över denna (för mig) komplimang! :)

Ikväll vankas middag hemma hos min fina Cammi med ännu fler fina vänner! Imorgon är det seminarium, sedan --> Finspång! Oh yeah! En snabbvisit hemma.. Vi insåg att vi inte kunde (eller ville!) klara oss ifrån varandra i 4 veckor! Dock åker Rickard till Åre på lördag kväll.. men då får jag kvalitetstid med familjen! Inte heller detta att underskatta.

Dagens grattis går till Mormor som fyller 72 år idag! Hurra! Hon fick ett paket på posten från mig idag.. och det finns få som blir så glada som mormor över sådan omtanke! :)

Nu ni.. Här får ni (för tillfället) bästa låten, denna går på repeat här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0