Dag 8/10..

Hej på er!

Som ni märker finns inte riktigt orken för bloggen just nu. Mitt jobbmaraton är inte riktigt slut än - har tre dagar kvar! Men gissa om jag räknar ner nu.. sedan väntar 6 dagars ledighet! Härligt!!

Annars har det inte hänt så mycket skoj sedan sist.. Är duktig med löpningen fortfarande.. snart dags att öka på sträckan tror jag! Tänk att jag hatade att springa för typ 1½ år sedan.. och nu tycker jag det är jätteskönt och rent av roligt! Jag kan längta efter att få ge mig ut i spåret! Idag blir det dock en lugn kväll.. Jobbar idag 8-18.. sedan måste vi städa lite och jag hoppas på att få med mig Rickard ut på en promenad!

Har för tillfället drabbats av sömnproblem! Vaknar ca 5 ggr/natt och ligger vaken en stund.. Massa oljud utanför - skrikiga fiskmåsar (som håller på typ hela natten) och massa idioter som kör bil som galningar och verkar tycka det är helt normalt att spendera natten med att gasa sönder bilen och förstöra min nattsömn. Så just nu är jag rätt trött och grinig.

Ska strax bege mig till jobbet! 10 timmar.. känns lagom motiverande!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0