Ångest!?

Shit! Idag var sista dagen jag kunde ställa in ålder 23 på crosstrainern..! Nästa gång måste jag skriva... 24! Känns ändå sjukt på något sätt! Kommer ihåg när jag började plugget och det var en tjej som då var 24 (vilket jag inte alls trodde).. Vilken chock jag fick! Då tyckte jag det var "gamalt". Och nu är jag själv där!! 24 år.. Hm. För fyra år sedan var jag 20. Jag är alltså fyra år äldre än de som är 20. Okej. Jaja. Jag ska strunta i hur mycket jag fyller och istället fokusera på det roliga med att fylla år! :)

Börjar morgondagen med seminarium! Sedan blir det bandcamp för hela slanten! Yes, körläger i Åleviken fre-sön! Bra sätt att fira sin födelsedag måste jag säga!

Ska ta mig en titt på morgondagens semi och se om jag har några kloka tankar att delge övriga gruppen!
Ha en skön kväll hörrni!


Kommentarer
Postat av: Moster Karin

Ville bara säga grattis på födelsedagen :)/moster Karin

2010-03-12 @ 08:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0