Det är mycket nu!

Nyss hemkommen efter en långdag! Klockan ringde 6.30 imorse och då var det bara att stiga upp och bege mig mot skolan där jag skulle träffa Natalie för uppsatsträff! Vi knegade på till sisådär 15.30 då vi tog en fika med örnarna för att sedan kl 18 gå på kör! När kören väl var slut vid niotiden hade jag precis missat min buss! Hade ine ork att traska hem så fick krångla lite, kom till slut hem vid halv tio och sitter nu här och pustar ut. Har slängt i mig lite linsgryta och ska snart gå och lägga mig för att upprepa samma procedur imorgon igen. (okej inte riktigt.. men uppstigning samma tid! Sedan är det möte på vårt företag där vi ska skriva uppsats, plugg, språkhandledning). Hade höga tankar om att gå till gymmet en sväng nu ikväll. Har avstyrt dem.

Nä. nu har jag hunnit diska och plocka lite, lägenheten blir lidande när man inte spenderar någon tid i den! (Konstigt det där.. när man knappt är här borde man ju inte hinna stöka ner?)

Hoppas ni haft en fin dag! Vi hörs snart igen!

Kramkram
!


Kommentarer
Postat av: Elin Grindemyr

Vad kul att du kommenterar nu! De blir man alltid glad utav =)

Ok. då är de som jag trodde då. Min sambo hade dom på jobbet ett tag och han sa att de blev rangliga och repiga. Men jag ger mig inte har jag sagt till honom hela tiden ;) men då kanske man ska ta dom andra trots allt. Fast visst är dom fina!

Kul att du skrev. /Elin

2010-03-31 @ 16:40:52
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0