En massa grejer!

Åh! Idag har jag verkligen inte gjort många knåp! Sov till 9.00! (vet inte vad som händer med mig! Jag som annars gärna går upp innan 7! Nu har det spårat!) Åt en seg frukost. Gick till sjukgymnasten mellan 11-12. Gick hem. Åt mat. Låg i soffan och kollade på SATC i sisådär 2 timmar. Gick till gymmet och testade mitt löpknä! Och det kändes kanon, skönt det! Nu är det löpträning som gäller framöver! Har hört det ryktas om vårruset i Maj! :) Efter gymmet gick jag hem, stekte pannkakor, åt dom och nu sitter jag här framför Halv åtta hos mig.

Jaja. Ibland är man värd sådana dagar! (ganska ofta på sista tiden enligt mig!) Imorgon är det uppstigning kl 06.00 för att tvätta, sedan simma och sedan vara i skolan kl 9.  Uppsatsstart!

Just ja! Helgen som gick.. Huuur mysigt som helst! Middag på Manana med bästa vänner ! Rickard kom ju också hit och firade! lovely! Åt gott. mycket gott! Kan verkligen rekommendera den restaurangen om ni befinner er i Götet! Lördagen blev det shopping (jag shoppade - rick betalade!) Nej då, men fick min födelsedagspresent, en fin jacka! Och köpte även ett par skor till mig själv. Kvällen blev lugn med middag hos Anna och Johan i trevligt sällskap. Sen blev  det söndag = hemfärd . Blev inte jätteledsen eftersom jag visste att vi skulle ses om 4 dagar igen, dvs imorgon kväll!! :)

Hem för att fira mig i efterskott med familjen och även fira (minifir) min och Rickards 10-årsdag! ! ! Vi ska ju fira mer ordentligt i april sen då vi beger oss mot Sthlm och Hilton ! 10 år! Shit, klart det ska firas ordentligt och gärna flera gånger! Lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0