Festligheter och annat skoj!

Precis kommit innanför dörren efter middagsmys med tjejerna hemma hos Elin! Kan inte bli ett bättre avslut på en onsdagskväll! Har varit en givande dag med bland annat möte på företaget vi skriver uppsats för.. Efter det lite skrivande och sedan spårkhandledning! känns som vi verkligen kommit igång nu med uppsatsen och det känns jättekul! Motivationen har sakta men säkert återvänt efter en liten dipp!

Nu måste jag gå och sova - tvättid klockan 6.00 imorgon! Sedan blir det att bege mig till skolan för handledningsmöte och sedan --> Fimpen! :)

Godnatt med er!



Så här pigg känner jag mig inte direkt nu.. men skulle gärna tacka ja till solbrännan! Vitare än jag är nu går nog knappt att bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0