Festligheter

Då har ännu en helg passerat! En helg som bjöd på mycket fint: Födelsedagsfirande, trerätters middag, grillpermiär (entrecot, halloumi & sparris), romantik, promenad, hund&katt-vakt, sömn, familj mm. Ni förstår såklart att det varit en helg, fin som snus! Hade helt glömt bort hur otroligt gott det är att grilla. Du kan grilla vad som helst och det blir så himla gott! Och entrecot är ju verkligen underskattat (iaf av mig). Oh ja! Min helg har varit fantastisk! 10 år har passerar, men än tar inte festligeterna slut! Nu längtar vi till Stockholm i mitten av april! Innan dess ska det hinnas med massa annat skoj! Redan på torsdag beger jag mig hem igen, denna gång för lite påskledighet! Helgen därpå kommer mor och Karin hit och helgen efter är det alltså Stockholm. Emellan alla festligheter ska det hinnas med att skriva kandidatuppsats! Det sista jag gör på denna utbildning! Wihoo! :)

Nu måste jag sova. Kan inte få nog av sömn verkar det som.

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0