Helgen

Ligger i soffan! Inser att jag spenderar sjukt mycket tid i soffan tillsammans med tv:n. Är det normalt? Men till mitt försvar har jag faktiskt varit på gymmet innan jag la mig här! Ett desperat försök att väga upp helgens frosseri (i bland annat godis i mängder, pizza å sånt) med en timmes crosstrainer. Förbrände faktiskt 600 kalorier.. Det var väl 1/3 pizza. Härligt!

I helgen har jag hunnit med detta:

* Flyttat Anna och Johan till världens finaste lya!
* Spenderat 5 timmar på handels
* Fikat med Natta och Linda
* Slapphäng med tacos hos mig med Linda, Camilla och Jessica
* Tittat på och följt Rickard som åkt vasaloppet
* Brunchat med Liz (+vänner), Anna och Johan
*
Gått en promenad eller två
* Tränat
* Städat

Summa summarum: Kan ändå känna mig ganska nöjd med denna helg!

Idag har alltså Rickard åkt vasaloppet! Har följt honom via sms! Mycket spännande! Självklart klarade han loppet och kom i mål på tiden (ca) 9 timmar & 40 minuter. Mycket stolt flickvän! Eller fästmö om man ska vara petig! :)

Nu ska jag ringa honom och säga hur stolt jag är igen!
Godnatt med er!



Jag och min bästa vasaloppskille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0