I do anything for you.

Hej på er!

Var uppe med tuppen (iaf den som tog sovmorgon) i morse för att dona lite. Har varit och handlat, varit på apoteket, bakat tårtor, diskat och nu är det muffinsbakning som pågår. Känner mig tröttare efter helgen än innan.. Det beroendes på bandcamp (såklart!) där det varit fullspäckat schema! Tidiga mornar, sångsångsång, fikat sisådär hundra gånger (gymmet nästa!), sittning and so on. Men det var det helt klart värt!

Nu är jag även då ett år äldre.. 24. Nu när jag fyllt känns det inte så farligt! Får fortfarande visa leg på systemet! :) Har varit en annorlunda födelsedag.. har inte ätit en endaste liten bit tårta eller öppnat ett enda paket!

Åh, tack så hjärtligt (där kom det! Ett tecken på att jag blivit äldre! Vilken tonåring använder ordet hjärtligt!?) till alla er som grattat mig!

Nu ska jag återgå till bakningen! STOR kram till er alla!

  

Jag som 19, dvs fem år sedan!



Jag som 23.

Någon skillnad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0