Sweet dreams

Ljuvliga lördag! Avnjuter en smoothie framför nyhetsmorgon! Ska snart styra kosan mot handels för några timmars effektivt pluggande! Har massa att berätta känns det som! Upptäckte att jag inte varit här på ett X antal dagar.. Sorry för det! Men tid finns inte nu! Men lovar att berätta historien om när min mobil blev stulen! ska lägga upp konversationen med tjuven! Yes, det är sant. Någon stal min mobil och svara när jag ringer för att överväga om jag skulle få tillbaka den eller inte. Smart.

Vi hörs senare! Ha en ljuvligt ljuvlig lördag i vårsolen! 6 dagar --> Undertecknads B-day! Ålder förtäljer inte historien! :) (smått ångestframkallande)


Någon mer än jag som är sugen på sommar och sol!?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag är=) Jag vill ha sommarlov nu.

Många Kramar

2010-03-06 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0