Träning coming up!

Wihoo! Idag är det dags att ta bort stygnen. Ska bli skönt att få bort det här snuskiga förbandet som suttit i över 2 veckor! Ska bli spännande att se hur det ser ut där under.. har inte en aning om hur stora hål dom gjort!
Måndag - ny vecka! Har spenderat helgen hemma i Finspång. Underbart har det varit! Jättekul 30-årsfest, mys, middag & bio bland annat! Vi såg Shutter Island.. Snacka om att den satte griller i huvudet på en! Men väldigt bra! Har också tränat (!) i helgen.. Rickard släpade med mig till gymmet och jag provade mitt knä på crosstrainern.. och gissa vad!? Det kändes riktigt bra! Så nu jädrar är det jag som ska hänga på gymmet framöver!
nu måste jag fixa i ordning mig innan det är dags att bege sig mot vårdcentralen. Måste även hinna med lite plugg idag..! måstemåstemåste.
Vi hörs hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0