Daaaaaaaaah.

God morgon!

Befinner mig i skolan (var annars?) tillsammans med min kära uppsatspartner. Är ganska trött. Gick hemifrån 7.30 igår och kom hem 21.30, det vill säga 13 timmar i skolan. Och så har det sett ut ungefär hela denna vecka. Nästan iaf. Träningen har blivit extremt lidande under denna period.. men lyckades att gå upp klockan 6 imorse för att hinna med en promenad innan skolan. Hoppas den ger mig energi att orka denna dag! Men det bästa av allt är ändå att vi i princip är klara!! Idag är det finslipet kvar, innehållsförteckning, sidnr osv.. Sedan skickas uppsatsen till vår handlerdare på fredag morgon klockn 8.. Sedan är det bara att invänta hennes åsikter. Skulle uppsatsen vara åt helskotta, ja.. då har vi två dagar på oss att åtgärda det innan den ska vara inlämnad.. Så håll tummarna nu!

Vi hörs senare. Nu måste jag kolla lite i Maslow.
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0