Det närmar sig deadline!

Hej på er!

Har kommit hem sent idag efter 11 timmar på skolan. Härliga tider! Men har varit sjukt effektiva idag, så känner mig mycket nöjd med dagen trots allt! Just nu har jag en ugnspannkaka med bacon i ugnen. Blev sugen när Cam sa att hon skulle göra det till middag ikväll. Dock har den svällt och är jättestor ! Men jag är sjukligt hungrig, så det är bra! :)

Annars har ännu en helg i fimpen förflutit! har hunnit med plugg, kompishäng, mys, träning (TVÅ löppass!), familj.. och ändå hunnit vila! Skönt! Nu är det inte lång tid kvar här i Göteborg.. !

Förresten! Idag har Rickard och jag blivit med hästägare! Ja, inte till en häst med fyra ben och svans, utan en hästensäng! Vilka kommer sova gott framöver!? Ska bara fixa en fin sängram också! Härligt att nu få sova i en 180 cm säng.. Från att ha sovit i en 120-säng i alla år! Kommer säkert ändå ligga och klänga i mitten! :)

Nu är pannkakan klar tror jag!

Må gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att det går framåt du som var orolig, ni kommer klar det galant. Så det blev hästen, skönt ni kommer få det. Får pröva någon gång för tvyärr ligger ju inte de i min budget!sleep over=)

2010-05-17 @ 23:11:15
Postat av: Malin

haha, emma! Inte i min budget heller! :) Du får såklart komma på sleep over å känna! Har lyckats sälja av med lite möbler iaf så jag kan bidra med något! :) Lycka till du med uppsatsen!

2010-05-18 @ 07:13:50
Postat av: Anna

Grattis till hästen! ;) Det var du som vann till sist med andra ord?

2010-05-18 @ 16:17:28
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0