Ge mig ett jobb tack!

Hej på er!

Har inte varit hemma så många timmar. Trots detta har jag ändå hunnit med att skriva två jobbansökningar (av totalt fyra bara idag), gått igenom den daliga bloggordningen samt tittat på Vänner. Det här med jobbsökande alltså! Det är inte lätt inte och det är ta mig tusan ett heltidsjobb bara att söka! Dels ska man leta lämpliga tjänster, sedan ringa, sedan knåpa ihop CV och Personligt brev anpassat till just det arbetet och den organisationen. Det går ju inte att använda samma inte! Men.. trots allt så tycker jag det är ganska kul! Men mycket skriva blir det..

Är det inte jobbansökningar jag skriver, så är det uppsats. Och är det inte uppsats jag skriver så är det mail hit och dit, mail till bovärd, företag, handledare, ja you name it! Nåväl.. vad gäller jobb så är det ju kirrat för sommaren. men det vore inte så dumt att få ett personalarbete till hösten. och gärna ett som man är lagom kvalificerad till tack!

Är jag gnällig? Nej, inte så värst. Stressad? Njaa.. jag har ju rätt svårt att bli stressadstressad liksom. Och om jag nu är stressad så verkar jag inte bry mig så mycket om det utan slänger ihop lite packning och drar till Fimpen imorgon! Liten spontanvisit så där :)

Nää., nu ska jag antingen fortsätta söka jobb, skriva på uppsatsen, slänga iväg ett par mail.. ELLER.. lägga mig i soffan!






















Lite bilder från vår Stockholmstripp när vi firade 10 år! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söta ni är=)Puss på er

2010-05-11 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0