Ge mig tid och pengar!

Gud, vad krävande jag blivit. Andra gången jag kräver något på ca en vecka (förra gången ett jobb). Men skulle VERKLIGEN vara i stort behov av mer tid och pengar.. Men, säg någon som inte är det? Nåväl, ligger hemma i soffan. har varit en lång och seg dag, känts som jag gått runt i dvala hela dagen. Beror kanske på åskvärmen som hägrar i stan. Försökte råda bot på denna känsla genom att ta mig till gymmet, det gick sådär.. Nya träningstag imorgon!

Ska påbörja packning här.. insåg att jag flyttar nästa helg och har noll tid till packning (se önskemål i rubrikraden) i veckan.. Måste därför göra detta nu i helgen! Inte allt såklart, men mycket. Måste även skruva ner hyllor, spackla och måla.. Åh, vad roligt!! Måste också köpa examensklänning (se önskemål nr två i rubrikraden).. För om TVÅ veckor tar jag min examen inom personalvetenskap och kan då titulera mig som PERSONALVETARE! Härliga tider!

Nu ska jag vila lite till. Imorgon ska jag dessutom upp och tvätta klockan åtta.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0