GI - LCHF - ATKINS..??

Hej på er!

Ligger utslagen i soffan.. Efter all packning (och hur mycket som helst återstår) förtjänar jag att ligga utslagen! Har dessutom varit ute och sprungit. Men vad varmt det var! Jag var helt slut den halvtimma jag var ute.. Stackars satar som sprungit Göteborgsvarvet idag. Tydligen över 60 personer som kollapsat.. Usch!

Har lagat en god GI-måltid! Köttfärsbiffar med broccoli&blomkåls-mos. Istället för vanligt potatismos då. Blev mycket gott, dock snålade jag lite på saltet (för ovanlighetens skull).

För tillfället kollar jag på 27 dresses.. men ska försöka packa lite till sen, måste ta itu med kläderna tror jag!

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0