Uppsatsskrivande i Fimpen.

Hej på er !

Sitter hemma i Fimpen och knåpar på uppsatsen! Rickard är på jobbet, så man borde ju tycka att jag skulle kunna få massa gjort. Snarare fick jag med gjort igår när han var hemma och vi satt och pluggade tillsammans. Nåja, jag anser mig ändå vara relativt nöjd med det jag åstadkommit hittills, även om det mesta gjordes igår. Spelar ju egentligen inte roll NÄR saker görs, BARA det görs! :)

Vi tog även cyklarna upp till Lunddalen för ett springa en liten bit. Jag var genomsvettig bara av att cykla upp dit (bara uppför) och hade innan vi ens börjat springa en puls på sisådär 200 slag i minuten. Men, vi sprang två varv iaf (ca 4,6-5 km) och rullade sedan hem. Ljuvligt! Alltså.. löpning är himla skoj när det sker ute i skogen! Tror detta kan vara mitt nya kall här i livet!? (okej nu ska vi inte överdriva).

I alla fall. Sitter forfarande i Rickards morgonrock. Klockan är 11.40. Har planer på att försöka ta mig ut igen, antigen för en promenix eller löpning. Eller eventuellt en kombination av de båda?

Men.. först får jag allt fortsätta skriva lite till. kanske dags att klä på mig och borsta tänderna med?

Ha en fin fredag!


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag har en designutlottning på min blogg, är du intresserad av en ny design eller känner du någon som är det får du gärna kika in och delta :)



http://sagapaga.blogg.se/2010/may/designutlottning.html



Ha en bra dag! :)

2010-05-14 @ 12:33:12
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0