Vårruset!

God kväll kära vänner!

Har lyckats ta mig runt vårruset under kvällen på 26 minuter! Är mycket nöjd med detta då jag aldrig trodde jag skulle komma under 30! Särskilt sen alla tjocka tanter med gångstavar bestämt sig att gå i springagrupperna framför och då 10 och 10 i bredd. Härligt! men jag tog mig runt och detta är jag nöjd med! Jag har ju inte heller kunnat löpträna så länge pga av min knäoperation.! Får man vara så här nöjd och skrytig som svensk? Ähh! Vad tusan, jag är nöjd. Nöjdnöjdnöjd.

Nu ska jag sova. Upp tidigt (kl 6!) och tvätta imorgon sedan en fullspäckad dag med uppsatsskrivande. Vi var sjuk effektiva idag, knåpade väl ihop sisådär 8-10 sidor resultat! hualigen!

Godnatt på er fina vänner!



Bild från vår Stockholmstripp! Får lägga upp fler någon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0