Home sweet home.

Hej på er!

Åter på hemmaplan efter en härlig semestervecka i Egypten! Ännu härligare hade den varit om jag inte drabbats av magproblem (som tydligen de flesta gör). Magen är fortfarande inte okej, snarare tvärtom, känns som den vänt igen och helt spårat ur! Kanske tar ett tag och vänja tillbaka sig till svensk bakterieflora? Nåväl. Har haft en riktigt slappvecka med mycket sol & bad! Har även varit ute till havs på en snorkelutflykt (inte att rekomendera med kass mage) och varit på en orietisk afton med inhemsk mat och sånt! Trevligt trevligt och gott såklart! Lite skillnad i matkultur jämfört med landet lagom! Men mycket gott var det även med hemmagjorda köttbullar, brunsås och potatis som blev gårdagens middag! :)

Annars har jag inte gjort många knop sedan jag kom hem. Känner mig väldigt trött (magen?) och lite ur form. Igår spenderade jag dock kvällen med mamma och idol! Idag har jag varit ute på en promenad med Emma, Petra och Nova. Det tog på krafterna nu såhär i efterhand (magen?). Har även passat på att klippa håret på det nyöppnade Wiggy här på gatan.

Ikväll blir det kompishäng. Antar det blir rätt lugnt (återigen magen) för min del. Suck, vilken skitmage jag har då! Tål verkligen ingenting! Menmen.. jag har kanske fått nåt annat bra istället, typ starka ben (jasså?).

Bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Anna

Magen den underbara magen! Gick tur idag jag också med två kompisar..höll på att dö av smärtor under de första 10 min men bet ihop och sedan blev den bättre :) Nina verkar ha de riktigt jobbigt, hon ringde mig förut. :S APPROPÅ bilerna, om det inte är allt för besvärligt kan du väl skicka mig guldkorten? Dvs, du behöver inte skicka alla..hehe

2010-11-07 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0