Jobb!

Hej på er! Nu var det så där länge sen igen.. Har inte riktigt motivation till bloggandet. Överväger att lägga ner den ett tag.. men vi får se! Tänkte iaf passa på att uppdatera er om läget!

Har ju fått jobb då! Var inne på utbildning i måndags, träffade mina kollegor. Känns väldigt bra det här! Imorgon blir det ytterligare utbildning, denna gång beger jag mig till Västerås. Nästa vecka är det ju jobbstart, den 1:a december. Nu blir det utbildning, 2-dagars i Sthlm den 30:e till 1:a istället! Mycket är det som händer, mycket att lära sig. Men det känns väldigt kul och spännande!

Annars händer inte mycket annat.. Eller jo, har ju införskaffat mig en lite bil! Blixten den Grå, eller Corsi som han kallas kommer att hämtas hem på fredag! Så skönt att äntligen få en bil!

Annars kommer jag väl mestadels ha fullt upp med nya jobbet framöver. Nu är det ju dessutom jul snart och detta tar ju sin lilla tid :) Har idag gjort egen pepparkaksdeg och saffranssnäckor blir det senare i veckan. Jag kommer bli en riktigt bullmamma! :)

Ha det fint!


















Åhh. sega internet! Tänkte ladda upp lite bilder från Egypten.. men internet är inte på min sida idag så det blir bara dessa.. för idag i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja man måste ju tänka innan man pratar, det är inte min stil! men jag ska testa teknikerna här hemma på karln, jag tror faktiskt att det kommer att funka! att prata om mina behov & önskningar istället för att tjata, det måste ju funka?!



Jag ska vara på Siemens (som alla andra)! Känns bra men samtidigt läskigt!

2010-12-02 @ 19:49:44
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: Emma

btw, grattis till jobb! vart finns du nu för tiden? :D

2010-12-02 @ 19:51:21
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: Emma

yepp, flyttade otroligt långt hemifrån! ;)

2010-12-03 @ 19:46:34
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0