Arbetsmiljö.

Ja, jag har sannerligen en trevlig arbetsmiljö för tillfället. Sitter vid köksbordet, framför datorn, tillsammans med en hel drös mappar, pärmar och diverse pappershögar. Framför mig har jag dessutom en stor fruktskål, snett till höger finns ett akvarium med två fiskar som lyser upp i höstmörkret och kaffebryggaren är bara en halvmeter bort. Till det fina hör också att jag har sällskap av en sambo som sitter mitt emot mig och pluggar. Just nu konteras det för fullt, jag blir avbruten då och då av diverse svordomar och nejrop! Det går inte så bra just nu.

Nåväl. Själv ägnar jag mig alltså å SAM - det systematiska arbetsmiljöarbetet. Just nu dokumenterar jag vilka rutiner som ska finnas vad gäller arbetsmiljöarbetet. Det är lite klurigt.. Menmen!

Redan torsdag idag! Vart tar veckorna vägen egentligen? Riktigt tråkväder idag. Rickard tog ut mig på en promenad i regnet, ändå rätt skönt!

Usch vad jag blajar. Dags att återgå till rutinerna!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Emma

Väntar här på hallen bilder=)

2010-10-10 @ 17:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0