Egypten nästa!

Hej på er !

Sitter här och fixar med lite arbetsmiljö.. Bäst att få undan så mycket som möjligt eftersom vi åker till Egypten imorgon! :) Härligt härligt! Dock är jag så fruktansvärt nervös inför flygningen.. Ni som känner mig vet ju hur jag känner inför att flyga. Senaste resan hem från Rhodos hann jag ju med att få två panikattacker innan jag ens gått på planet. Det känns ju tryggt detta! Men vad ska jag göra? Bara att försöka gilla läget, att stanna hemma känns som ett mindre roligt alternativ! Håll tummarna för att det går kanonersbra tycker jag!

Rickard har jobbat natt och ligger fortfarande och sover. Om en halvtimme ska jag väcka honom med frukost! Under dagen blir det antagligen lite jobb, en tur till Erstorp, ett möte (FÖRHOPPNINGSVIS NU DÅ!!) och ikväll beger vi oss till Stockholm för att hämta upp Anna och bo på hotell där då vårt flyg går väldigt tidigt imorgon!

Nåväl. Om vi inte hörs mer innan vi åker så ha en bra vecka ! (Förresten, det är visst 34 grader och sol i Egypten just nu! :))








Kommentarer
Postat av: Anna

GUUUUD vad jag längtar nu! :)

2010-10-27 @ 16:22:55
Postat av: Moster Karin

Är det detta hotell ni ska bo på? Jag tror det var där Stina och jag bodde när vi var i Egypten 2004.

2010-10-29 @ 08:44:55
Postat av: Malin

Ja, Karin det stämmer! Vi bodde på det hotellet, jättefint och bra på alla sätt!! Vilket sammanträffande! Förresten, grattis i efterskott! Dåligt minne du vet :)

2010-11-05 @ 09:48:10
URL: http://maelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0