Fredagsrusk!

Världens gråaste fredag utanför fönstret. Jag har spenerat förmiddagen inomhus framför datorn. Har dels skrivit jobbansökan och letat jobb. Har även beställt böcker till kursen jag läser (bättre sent än aldrig) och tittat på två föreläsningar samt antecknat till. Studietekniken sitter i än känner jag. Men det är ju inte jätteroligt att plugga.. Men men.. någon nytta har jag väl av det i framtiden förhoppningsvis!

Ska kika igenom en eller två föreläsningar till idag innan jag anser det dags att ta helg. Ska försöka ta mig ut på en uppfriskande promenad först bara. Om vädret tillåter vill säga!

Nåväl, nåväl. I helgen är det inte mycket planerat än så länge. Ska gå en promenad/marsch för kampen mot börstcancer imorgon, annars tar vi det som det kommer!

Nu - ut i regnrusket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0