Hjärtadu.

Åh denna lördag hade inte kunnat starta bättre! Gick upp strax innan halv nio - tog mig ut på en promenad och stannade och köpte nybakat bröd på väg hem! Väl hemma väntade kaffe och dukat bord framför tidning och nyhetsmorgon. Underbart! Nu slappar jag i soffan.. ska kanske göra nåt vettigt snart. I eftermiddag väntar ju marschen/promenaden för att bekämpa bröstcancer (man betalar alltså pengar för att gå och dessa pengar går till just forskningen på bröstcancer).

skulle ju egentligen åkt till Liseberg i helgen men detta blev avblåst i princip dagen innan.. Så nu hoppas jag att det blir någon annan dag istället!

Nåväl. Vi hörs!



Mina finingar! Jag saknar er! Och Camilla såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0