Ljuvliga torsdag!?

Åh denna Torsdag! Ska ta fram cykeln och trampa iväg till Sonstorp och farmor snart! Det var länge sedan jag var där sist! Och vad passar väl bättre än att passa på att cykla medan vädret tillåter? Och gratis motion dessutom! (att jag inte har tillgång till bil och det inte går några bussar så här dags gör beslutet att ta cykeln än enklare att fatta). Ser lite blåsigt ut, så förbereder mig på en jobbig tur! Måste nog dessutom pumpa däcken. I eftermiddag är det plugg som gäller samt lite miljöarbete. Ikväll hoppas jag på att ta mig till gymmet för lite Aktiv gång och Zumba Toning. Det senare är ett nytt pass, spännande!

Vi hörs!


Mannen min jobbar - såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0