Nytt liv?

Hur många gånger har jag inte sagt det? "Idag ska jag börja mitt nya, sunda och hälsosamma liv. Jag ska träna och äta endast nyttig mat". Ja, ett ex antal gånger förut. Och detta lär väl inte bli sista gången heller om jag känner mig själv rätt. Nåväl, har i alla fall tränat idag ! :)

Hm. har inte mycket att rapportera .. dagarna rullar på. Jag försöker plugga, min kurs i personalekonomi har nu börjat. Har några föreläsningar att beta av. Utöver det försöker jag jobba lite med.

Nej. Rickard jobbar natt. Ogilla! Ska nog krypa ner i sängen och slänga på ett avsnitt scrubs.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Söto! Vilken fin bild du har fått till;) Syns nästa Lör! :):) Puss&Kram

2010-09-08 @ 13:49:33
Postat av: Malin

Jenny! Bilden har Rickard tagit och den är två år gammal! :) Klart vi ses! Längtar massa!! Pusss!!

2010-09-08 @ 15:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0