Ops...

God morgon/förmiddag på er!

Inser att det var ett tag sen sist.. Har inte mycket nytt att berätta, antar att det är därför! Tänkte i alla fall att jag ska ge ett livstecken (åt de få som trots allt läser min blogg)! Just nu sitter jag med en inlämningsuppgift som ska vara inne senast kl 12.00 idag. Gissa när jag började.. Rätt gissat, igår runt 20-hugget. Var helt inställd på att vi skulle FÅ UT uppgiften idag kl 12. Tänkte bara att jag skulle gå in och kolla lite på studentportalen för att se hur det skulle gå till.. Då har vi tydligen fått ut uppgiften den 17:e (för tio dagar sedan) och den ska då vara INLÄMNAD idag kl 12.00. Japp. så det var bara att sätta igång. Inte har jag läst hela boken heller.. Men.. nu har jag trots allt lyckats få ihop snart tre sidor (som antalet var).. Dock misstänker jag starkt att det inte är mina bästa tre sidor. Men vad ska man göra? Kl 15.00 idag ska vi sedan gå in och läsa 4 stycken av de andras rapporter och sedan svara på ett x antal frågor och lämna in och diskutera på forumet. Det är tydligen så det funkar att läsa på distans. Tacka vet jag klassrum och sitta runt ett bord och diskutera! Men men..! :)

Annars? Helgen har kommit och gått.. I fredags var det "Halv åtta hos mig" hemma hos Linda och Andreas! Där bjöds på mycket god italiensk meny! Rickard har smått ångest över vad vi ska kunna bräcka dem med! :) Nåväl, det är Anna och Johans tur emellan.. Tror jag ska spana lite menyer sen när uppgiften är klar.. I lördags var det fest hos det sistnämnda paret inne i Norrkan. Finbesök från Göteborg var där och det var en trevlig kväll! Ingen utgång för oss dock! (Närmar mig ju faktiskt de 25). Igår spenderade jag ca 6 timmar hos mormor = 6 timmar ätande och rullade sedan hem. Men gott var det! Och visst ja, jag vann ju på kortspelet! :)

Utöver skoluppgifter idag så ska jag slita ner allt som finns längs väggarna i hallen. Jajamän, nu ska det (äntligen!) målas om! Härliga tider!

Oj, vilket långt inlägg det blev.. Hade visst lite att berätta trots allt. Nåväl. Nu ska jag fortsätta med uppgiften - mindre än tre timmar kvar...

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du klar galant! Kul med halv åtta hos mig, sätter ni poäng oxå så ni får se vem som var bäst? kramar

2010-09-27 @ 10:55:10
Postat av: Malin

Vem är det som skrivit!? :)Har mina aningar..! :)



Nej, inga poäng.. blev lite jobbigt insåg vi!

2010-09-27 @ 14:18:44
URL: http://maelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0