Då var det dags igen..

.. för en liten uppdatering. Men bara en liten en, tänkte nämligen krypa ner i sängen och titta på Sex and the City tills jag somnar! i alla fall, vad har hänt sedan sist? Jag jobbar på! Känns som jag kommit in i det ordentligt nu, snart gjort två månader! Tiden går fort! Men det är väldigt roligt! :)

Vet inte vad jag gjort annars.. försöker hinna med att umgås med Rickard, vänner och familj. Har även fått en bra rutin på träning, snittar ungefär 3 -4 pass per vecka! Känner att konditionen blir bättre och bättre. Idag joggade jag 6 km! Det har jag nog knappt gjort förut, i alla fall inte i ett svep så att säga! :)

Uppdatering med viktklubb också. 3 veckor efter start ser det ut som följer: -2 kg och -3 cm i midjemått. Riktigt roligt att det händer något! Och jag lider inte eller svälter mig inte. I lördags unnade jag mig både pizza på Pappa grappa och biopopcorn! Bara att öka på träningen så är det lugn!

Nu - sängen! Får krypa ner själv, Rickard jobbar kväll/natt. Tråk!

Vi hörs snart (?!) igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0